onsdag 4 februari 2009


"Hej Arla!

Jag köpte häromdagen en ask med Keso Ananas/Passion i tron om att jag skulle få en nyttig och god produkt. Vanligtvis äter jag dagligen den naturella keson som jag tycker är mycket god. Väl hemma gjorde jag mig en smörgås med ananas/passion-varianten men var tvungen att spotta ut första tuggan. Det var det räligaste jag någonsin ätit. Sött, kvalmigt, sliskigt och passionsfrukten kände jag över huvudtaget inte av. Bara en syntetisk, fadd och översötad smak av något som skulle kunna kallas ananas. Keson har inget av den friska syrlighet naturellvarianten har, faktum är att den smakar ingenting förutom denna påstådda ananas.

Varför har ni gjort denna produkt? Är detta biologisk krigsföring? Ska man nödvändigtvis smaksätta en produkt som redan är god, ska det ju verkligen vara till det bättre!

Smakar ni inte på era produkter innan ni distribuerar ut dem till era konsumenter?

Ni säger på er hemsida att: ”Arla vill förbättra, inspirera och göra livet enklare för dig.” Jag känner inte att min tillvaro förbättrats, förenklats eller att jag blivit mer inspirerad av att äta eran ananaskeso. Jag bara blivit besviken, äcklad och jag känner mig bestulen! Om ni inte antingen omedelbart ändrar er slogan eller tar bort denna förfärliga produkt ur ert sortiment kommer jag för alltid att bojkotta era produkter!

Med upprörda hälsningar, och hopp om förbättring

Disa Kohlström"

1 kommentar:

say it! (och vinn unika handarbeten!)