onsdag 18 februari 2009

en hör vad en vill höra

är det nån som sett "att angöra en brygga"?
och sofia brister ut "är det nån som sett tanja tyden gå ner i brygga?". mohohaha.

"bakom varje framgångsrik kvinna finns en skilsmässa"
blev "bakom varje framgångsrik kvinna finns en pälsmössa.

planen för i eftermiddag är att åka till kupan och införskaffa pälsmössa, och även passande åttitalsoutfit till spökbollsturneringen. det känns som att min garderob börjar anta ovanlig bredd och överfyllnad. me like.

för övrigt har vi i dagarna två varit på kliniskt träningscentrum och haft sprutkrig med koksaltlösning som vi egentligen skulle injiicera i fejk-kasslern. dessvärre hade de inga adrenalinampuller att sno emd sig hem som snaps den här gången.
vi har dängt katetrar i huvet på varandra och mätt blodtrycket på mig hur många gånger som helst. 110/70 var det. och jag fattar vad det betyder :)
vi har dessutom tagit venprov på en tjackpundararm av silikon, och på varandra. det var faktiskt väldigt kul förutom när det inte kom nåt blod. men det gör det ju inte ganska ofta kan en trösta sig med.

jag har ett innestående inlägg från helgen. helgen med de tolv stordåden (vilka innefattar överraskningar, strumpeband och finfina kategoriseringar av folk efter färg på kläder...oohh cliffhanger.) uppdatering planeras när internettet hemma hos mig behagar behaga.

nu blir det aktiv förflyttning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)