lördag 21 februari 2009

disa är:

resultatet av att googla på sitt eget namn+är (syftat på statusen på facebook)
det är kul att lära sig mer om sig själv

* DISA-programmet är en metod som förebygger stress och depressiva symtom
* Disa är 4 ½ år, hon har redan satt sin prägel på sitt nya dagis
* Disa är 80 år och scout
* Disa är en åttioårig ölbowlare.
* Disa är nog den enda katten jag inte är så fond of
* Släktet Disa finns naturligt främst i Sydafrika.
* Disa är min andra strumpnisse som jag har gjort.
* Disa är på äventyr
* Sanningen är dock att Disa i själva verket är en aktiv pensionär
* Disa är en liten bastard med en helt underbar mentalitet
* Disa är en riktig knähund
* DISA - en metod för att förebygga psykisk ohälsa
* Disa är inte med i ditt nätverk.
* Disa är fritt tillgänglig för alla via bibliotekets hemsida
* Disa är en mycket rar sköldpadda
* Disa är inte anmäld till några kommande bokcirklar
* DISA ger konkreta verktyg för tjejerna att hantera stress och negativa tankar
* Disa är dottern Philippas hund
* Disa är sammansatt av kompetenser från musei- och universitetsvärlden
* Disa är en bostadsrättsförening i Uppsala kommun och har organisationsnummer 717600-1886
* Disa är den sjätte weimaranern någonsin
* Hos Lundgrens Gjuteri ser man fram emot att installera sin DISA
* DISA är alldeles nytt i Finland
* Disa är en helskodd ridbyxa
* Disa är kalas
* Disa är glad i hatten utanför White Room.
* Disa är lättlastad
* Disa är ett vegetabiliskt allroundmargarin utan mjölk
* Disa är hos dagmamman mellan 8.30-16 varje dag
* Disa är ett tidlöst bestick formgivet på 1930-talet i nyklassicistisk anda
* disa: Jag är Ond!
* Disa är lite knövlig och har inte laddat upp någon bild än.
* Disa skötte sig kanon
* Disa hälsar att nu börjar partajandet
* Ett problem som ibland uppstår hos Disa är mögel och röta.

ja sanna mina ord!

2 kommentarer:

  1. Naaw! Du är fan en mycket rar sköldpadda du!

    SvaraRadera
  2. Åh herre guuuud!!! gjorde sammalika på mitt namn å jag gör inte om det igen!! *asg*

    SvaraRadera

say it! (och vinn unika handarbeten!)