lördag 3 december 2011

jaså en vecka jahaja


jävlar vad tiden går!!!
jag tänker ju hela tiden att jag ska skriva lite mer här, men just nu (eller alltid) har jag lixom livet att leva istället för att skriva om livet...

den här veckan har jag och sofia "suttit med projektplan" till våran c-uppsats (läs: ballat ur, ordbajsat, hällt mat på varandra, burit matchande rosa plyschbyxor, fått spatt, ordbajsat, skitit i allt och dragit och klättrat, druckit kaffe, ordbajsat lite mer). jag tycker det är skitsvårt med sånt här skrivande, jag kan som inte sitta still, jag kan inte koncentrera mig och vill bokstavligen bara klättra på väggarna istället.
men det kommer bli skitbra ändå. vi har ju iallafall tur med vädret(?)

vad har jag mer sysslat med när jag uppenbarligen inte skrivit blogg?
jag har stått djupfryst på torget och delat ut kondomer på world aids day.
och klättrat (no shit!). och köpt ett nytt klätterrep. och haft femton fulla klätterpolare i min lägenhet. och så har jag träffat en glad pannkaka. det var mycket trevligt.


förra helgens ferre gick ju lite som det gick. vi hade oerhört skoj tills en viss sak ballade ur. det ordnar sig. och det kan ju inte annat än bli bra när folk har matchande strumpbyxor. frida och disa, senap och ketchup.




snart är det climatewalk i stockholm och ikväll är det spexjulfest med nonsens. herreminje.

och ja tack jag mår fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)