lördag 26 november 2011

inflyttningsfest 2.0

imorrn har mina kära vänner frida och johanna inflyttningsfest i sin nya lya. förr i tiden bodde de i en annan, då gick det vilt till med vin, stackars kaktusar, en himla massa härj och två bedårande katter.

nu är det dags igen. jag har förvisso redan hängt där en del, men imorrn är det festelifeeeest och det kommer bli skitkul. bästa folket ska dit och alla kommer att vara snyggast!!! (men jag hoppas vi inte gör brännmärken i golvet och mördar kaktusar som då)

här är några bilder från förr i tin

frida har hittat nåt intressant...

jag o johanna på utflyttningsfesten där jag snaggade mig och allt urartade.


nu ska jag slagga, snart är det melodikrysset!

to be continued...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)