onsdag 9 november 2011

hej.

idag har jag gått tredje och sista dagen på ambulansen i tierp. ambulansfolket var väldigt trevligt och uniformerna är fett fina, men jag kan inte riktigt se tjusningen med att sitta och vänta på larm större delen av dagen + att åka bil (okej plingpling-droska, men ändå) fram och tillbaka. jag lixom klättrar på väggarna (läs: somnar) av att sitta och inte ha fullt upp. det är nog roligare att hänga på ambulansen i en större stad där folk ska hålla på och skada sig lite mer. men men, tack tack och hej!

nu är jag ledig tills på måndag och ska förlusta mig med mina kära vänner, viss mängd talk, eventuellt lite rusdrycker och kanske lite frostnupna trattkantareller.

och kanske blogga lite mer, egentligen har jag ju lite mer ambitioner med min blogg än att skriva en gång i veckan. jag tänker ibland att jag kunde blogga mer om jag hade en sån därn spejsad telefon. sen tänker jag skjut mig!!!! aldrig i livet!

1 kommentar:

  1. Träffade du på Annelie där? Lång, blond. En gammal bekanting till mig o fd kollega m Johanna.
    Och du, fall för trycket. En sån hära telefon är fantastisk :)

    SvaraRadera

say it! (och vinn unika handarbeten!)