fredag 18 november 2011

håkan och jag

när jag inte måste gå upp svintidigt gillar jag att lyssna på morgonpasset i p3 medan jag halvsover. jag har nån slags ambition om att ligga och lyssna på det i vaket tillstånd och bara njuta av att slippa behöva gå upp, men sånt funkar ju inte i min hjärna som gärna pumpar ut en massa sömnmedel så fort jag placerat mig i horisontellt läge (och inte idkar några andra särskilda aktiviteter).

iallafall så gjorde jag det i morse (för jag var leedig!!!). håkan juholt var gäst i studion. och morgonpasset smög sig lixom in i mina drömmar, vilket gjorde att jag drömde att jag höll på att roasta håkan och spy en massa galla på honom och med desperat aggression och en väldigt gnällig gäll stämma försöka övertyga honom om hur ovärd han var sitt bostadsbidrag, och hur mycket jag var värd det istället.
och så kastade jag lite mat åt hans håll men jag tror den missade. oerhört moget.
nja, men har en 140000 i lön så ska en fan inte behöva extrapengar.

jag undrar vad jag hade drömt om det var tobias billström som varit gäst istället, vilken grillfest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)