onsdag 21 december 2011

...

det här med tentaångest lixom, borde jag ha det? kan jag inte de här sakerna rätt bra tänker jag för mig själv. har jag inte haft höstens beskärda del av ångest för länge sen?
jo.
så jag har intagit en förhållandevis flegmatisk inställning till det här med plugg. dvs har lagt böckerna på behörigt avstånd på mitt nyfunna ikeabord, så att de kan ligga där och oooza kunskap rakt in i homeostasen på mig medan jag pysslar med julklappar.

det blir helgdagsrock åt mor, söndagskjol åt far i vanlig ordning.
men fan i helsicke inga strumpor till lill-erik. han får en banan.


sen blev det värsta fina dimman över nejden så jag gick ut och fotade den. och grönkålen som står där med snö på sig på lotten.

flogsta fog


flogsta food snitsigt uppånervänt


nu ska jag äta grönkålssoppa från i förrgår, pyssla lite mer och plöggah!!!!


för övrigt har jag fått någon form av syfilis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)