fredag 16 december 2011

torsdag

skulle upp klockan sex. jo tjena. gick upp åtta, slängde in lite tvätt i några maskiner.
tvättnötter bara i den ena, äh, allt blir bara lortigt igen ändå.
plugg och frukost.
åt alldeles för lite frukost. fick äta frukost igen. :)
inbillade mig att tvätten torkade medan jag i godan ro läste om coxartros och kompartmentsyndrom.
inser att det är av fördel att starta torktumlaren oxå.

for till skolan. fyra timmars plugg i tysta läsesalen + cashewnötter och kaffe. det går bra nu kompis det går bra nu!
for till klätterväggen. åt bönor direkt ur tetran och köttade på en sjua med överhäng med tvivelaktigt resultat.

sen öl med en asgrym syrra.
vad snackade vi inte om?
killen med hallonhatten, check!
höns som käkar hasch, check!
ylletröja, check!
ringer-acetat, check!


så jävla najs. snart igen hoppas jag!

imorrn är det fredag. jag börjar skolan kl 9.15. 9.25 kommer jag tänka den realistiska tanken "men jag kan ju bara vila ögonen lite, bara lyssna på föreläsningen."
jo tjena...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)