söndag 4 december 2011

fisk var det här :)


såhär bitter och missanpassad sitter jag och ser ut över texten jag måste läsa tills imorrn...
...blabla vetenskaplig text blabla, seminarier och statistik tjofräs plickaploppa...passar detta mej? nej nej passar ej, som skalman skulle ha sagt. väldigt dålig underhållning till min hemmasöndag med plyschbyxor och kaffe.
i ren protest lyssnar jag på det här:



och den här firren då, snacka snabb eller!!! (den liknar alan litegrann, sitter och ser lite allmänt sur ut med en massa fluff som vajar i vinden)



ja herre min je, aggressiv mimikry FTW!!! som institutet i p3 skulle säga "tänk dig att du är ute i din trädgård, och så kommer det helt plötsligt en vinbärsbuske, och slukar dig"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)