tisdag 1 maj 2012

jeez. livet bara händer (och jag är käz på att uppdatera, eller helt enkelt jävligt bra på att göra grejer med mitt liv i största allmänhet utan att för den skulle dokumentera dem)

idag har vi hängt på lotten hela dagen. den blir så jävla fin och jag har jord i hela ansiktet. från att ha vart fult täckt med tidningspapper har den nu flera spaljéer, nån slags planteringsplan, finfin jord, bondbönor, ärtor och squash planterade och jag är helt slut men helt euforisk.

igår var det valborg, jag var fett opepp på det, men hade fett kul med gamla polare. drack sammanlagt typ tre folköl hela dagen och är sjukt nöjd med att inte var bakis idag.

jag ska uppdatera mer när jag inte är 1) sovandes 2) full av jordärtskockssoppa som var så sjukt god att allt blod lade sig i tarmkexet istället för i huvet.

PUSS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)