onsdag 2 maj 2012

här är en liten halvkäz bild på lotten från förra året.
lotten 2.0 är större, fluffigare och kommer bli så jävla fin!!!. jag har vart där halva dagen idag oxå, krattat jord, vattnat växter och känt en enorm pepp på att se allting börja växa. än så länge är bara ärtor, lite olika bönor, vitlök, pumpa och rödbetor utplanterade och sådda, men det kommer mera.
planterade även tusen olika saker på balkongen, och satte upp en fin bladig ljusslinga jag hittat i containern.

har hittat en instruktion på hur man kan odla saker upp och ner i en flaska, det ska jag prova och hänga på balkongen, kan nog bli tufft!!

nu är jag trötter, har läst uppsats halva kvällen, funderar på att gå och lägga mig den oerhört lyxiga tiden halv tio. ska jobba imorrn, sen klättra.

puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)