söndag 20 maj 2012

danderyd



jag tog mig en tur till stockholm, det var mycket trevligt. närmare bestämt danderyd och min fina kompis paula. 

här är vi på ett tåg 2009. disco var det, till macarena
hon har den mest bedårande lilla uteplatsen och där hängde vi och hade det oerhört opretentiöst. rensade lite ogräs, drack kaffe, snackade skit och snodde jord ur en närbelägen rabatt. planterade tomater i jorden och drack lite mer kaffe.
sen blev vi rastlösa och gick ner till vattnet där jag badade i mina bästa badkläder - hudkostymen.
oh så trevligt. 

och så gick vi vidare och tittade på flådiga hus och åt glass. kom hem igen och däckade.
mycket bra liten helg. (förutom att det varit pride med snyggingar och nässelpesto big time).

imorrn far jag till skåne och hälsar på fina folk. och badar ännu mer.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)