söndag 1 mars 2009

clownen och fyllot på nya äventyr

är inte det här den mest fantasiskaste peruken ni någonsin skådat? (från containern givetvis). ellen hedrade hela spökbollsturneringen genom att se ut som en blandning av pennywise ur DET och ronald mc donald. jag roade mig med att bli full klockan tio på förmiddagen tillsammans med mitt lag, att ramla baklänges pga bröstning med lagmedlem, samt att rippa thomas shorts så att alla kunde skåda hans (vaxade?) högerskinka. mycket gemytligt.

vi vann då rakt ingenting men var helt klart snyggast och fullast.

efter turneringen begav sig fyllot och clownen hemåt och passerade en konsumaffär. och vad hittar vi då inte under all asbestbråte om en säck med bröd. very very plenty. clownen, fyllot och brödet hade sedan en väldigt trevlig kväll och slogs med meterlånga baguetter.

idag har jag suttit på balkongen inbakad i sovsäck och diverse ullpaltor och slumrat i solen, lyssnandes till fågelkvittret och en häst som brallade runt och fjärtade av hjärtans lust i sin hage utanför huset. vad mer kan man begära av livet? när solen gick ner och hästen gick hem gick jag in och sydde en fitta som ska ställas ut på sexdagarna. its more to come vad gäller dessa, så kom dit och häng vetja :)

också måste jag kora veckans sötaste: ...trumvirvlar...och priset går till...mer trumvirval och en fet cymbal... tadaaa! min kära fader. jag kom hem alldeles trött en kväll och hittade ett fett kuvert i min postficka. så stor det såhär:

"hej disa
jag har gått igenom och eliminerat gamla tidningshögar.
då hittade jag det här som du kanske kan tycka är lite roligt en stund.
må gott och sköt om dig /R"

och så var det ett fotoreportage ur national geographic, med flamingosar! och en skojig kalender med konstiga djur som jag alltid brukade skratta åt när jag bodde hemma.
kanske lite roligt en stund?
definitivt asgrymt för en oöverskådlig framtid!
tack för att du är så bra pappa!


jag funderar på att sova, hitills har jag sovit sammanlagt kanske tio timmar den här helgen om jag inte räknar med hästfjärtslumrandet. nästa vecka blir iallafall lite mindre föreläsig än denna. satsar på att massproducera fittor/lazyassa/träna ryggen/vara ute och i övrigt bete mig lika stolligt som vanligt. har jag riktig tur kommer min tuberkulosfinne/böld/galna professor(jag har döpt dne till tanja tyden) att explodera vid väl valt tillfälle och då är veckan gjord!

biljetter till norrköping är bokade. jag firar med den här. det bästa är det där med bibliotekarierna :)

puss och kram!

1 kommentar:

  1. Jag gillar i alla fall dina fittor precis som de är, de ser inbjudande ut och mycket konstnärliga, så det så! Kram Sussi

    SvaraRadera

say it! (och vinn unika handarbeten!)