måndag 12 september 2011

tio fina saker som hänt idag.

  1. bästa sylten på gröten i morse. hallon med kardemumma och apelsinskal
  2. sofia kommer och säger att klart vi ska skriva c-uppsats tillsammans
  3. lunchar med folk från min förra klass, long time no see. jag saknar dom lite.
  4. blir mobbad av folk från min förra klass för att jag inte har en iphone.
  5. bestämmer vinhäng med en galen människa, kommer bli fett najs!
  6. skickar rörpost med blodprov i på jobbet. det känns alltid lika ballt.
  7. hade en för övrigt fin jobbkväll.
  8. bästa kombon har rensat avloppet i duschen när jag kommer hem. tack för den uteblivna kräkningen
  9. städade snällt mitt rum på uppmaning av mig själv när jag kom hem. det är tur att jag är så lydig.
  10. hittade en halv flaska pepsi och fusktatueringar med lingonmotiv bland diverse skrot. måndagskvällen är gjord!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)