måndag 5 september 2011

snälla

snälla ipod. du kan ju inte bara lämna mig såhär efter fyra års dejtande. vi har ju varit överallt tillsammans, betyder det ingenting längre?
förlåt för alla gånger jag tappat dig i marken och du troget fortsätter fungera, förlåt för alla gånger jag ofrivilligt badat dig eller fryst ner dig. jag inser ju att jag många gånger tagit dig för givet och jag hoppas du vill ge mig en sista chans. jag lovar att du ska få sova på en liten sammetskudde varje natt och bli matad med den allra bästa musiken.

(men jag skulle ändå vilja fråga varför du får en hjärtattack av att jag sätter mig på dig och inte av att jag tappar dig på asfalten i hög cykelhastighet. försöker du säga att jag har en benig röv eller vad är det frågan om?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)