torsdag 15 september 2011

amenåh!

jag hade ju en massa fina bilder att visa upp, på den försmädliga besticklådan och några flamingosar erik har börjat odla. och på att jag har fått ett erbjudande på att köpa utdöda bläckfiskar för halva priset. men se nej det gick inte för sig. herr blogspot/UpUnet har inte alla makaroner på övervåningen om jag säger så. jag får be om att återkomma.

jag har varit missklädsamt bakfull hela dagen. suttit i skolan och fått en inre kris av traumatologin jag förväntas kunna lära mig denna termin. sen uträttat ärenden på stan, såsom att hämta ut en påse med allsköns uppsala-fjäsk (för att de tror att jag är nyinflyttad, häh), röntgat mitt knä och katschingat lite grann. sen kom jag hem, räddade en av mina solrosor som blivit katia-skadad och plockade fem miljoner äpplen som jag inte alls förstår hur jag ska orka äta upp. fikade lite med maja och pratade med paula. odiladi odiladi hoppsan vilken dag! nu är jag trött som en skottkärra.

imorgon kommer min kära mamma hit. vi ska äta sushi, lösa melodikrysset och hänga i skogen. det kommer bli mycket trevligt, och roligt för henne att se min stolliga boning med squashar som gömmer sig överallt, äpplen i taket och pastellfärger en masse. eller så kommer hon bara undra vad som gick fel med det lilla livet. näe jag tror hon gillart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)