måndag 11 juli 2011

skärpning


jag går in på min egen blogg ibland för att kolla om det kommit nåt nytt.
det har det ju aldrig. det var ju tråkigt tänker jag och undrar varför ingen skriver nån gång.
ser på statistiken att hela 4 personer varit inne och kollat idag. det tolkar jag som att något slags intresse fortfarande finns för denna avsomnade lilla gnutta cyberspace.

så jag tänker att jag kanske ska rycka upp mig lite, för jag har ju faktiskt sjukt många små projekt på gång och ungefär lika många åsikter, cyniska kommentarer om min omgivning och ibland även ett behov av självbekräftelse genom att gå in på valfri (läs: denna) blogg och kolla vad den där otroligt fräscha bruden har för sig.

nu ska jag åka och fika med en gammal kombo, sen försvinna ut i skogen och klänga fast mig mot en bergsvägg.
såhär brukar det se ut.


(det här är typ det bästa jag vet)



och det här är resultatet...

1 kommentar:

  1. Har nu haft det stora nöjet att läsa alla dina bloggar från Juli.
    Skulle gärna kommentera alla,men ser att klockan blivit halv två (på natten).
    Se det som en komplimang att jag glömt tid och rum.
    god natt!

    Anita

    SvaraRadera

say it! (och vinn unika handarbeten!)