söndag 31 januari 2010

superhjältestyle is the shit!!!

det är kul att gå från att se ut som ted gärdestad/jonatan lejonhjärta i yllehalsduk och grunge-iga byxor till att ha världens superhjältefrisyr och silvriga paljettbyxor. jag själv tar på mig ansvaret för klädseln. smink och hår är det mye, den alldeles förtjusande kvinnan med matchande tekanna, vars rumpa jag har min hand på, som står för. hjärta.

festligheterna tilldrog sig i kollektivet kärnfamiljen, där nyss nämnda förtjusande kvinna är nyinflyttad. tanken var att gå ut och vara snyggast på högkvarteret senare, men vi kom aldrig så långt. istället satt vi och förundrades över en liten larv bland popcornen, posade som in i helvete och spelade ett lustigt frågespel.

...och för att ytterligare bevisa för er hur snygg jag är så finns här nedan en bild från en superhjältefest hösten 2007
det är jag och finaste moa som visar musklerna (när jag fortfarande hade sådana).
btw, de svarta långkalsongerna lyckades jag idag ha hål på när jag gjorde vinterns vurpa på cykeln! hurra! då har jag det avklarat så behöver jag inte göra det igen. när jag kom till jobbet var det blod på hela mitt ben :) (ja jag är störd)

nu är klockan typ åtta och jag vill nästan gå och lägga mig, alternativt starta något slags projekt jag kan bli helt uppslukad av och därmed gå och lägga mig en tid jag inte behöver skämmas för. jag är lite sugen på att tillverka antingen en superhjältekostym av någon sort/nånting ABBA-liknande med väldigt mycket paljetter på/nånting väldigt sexy leopardtant-igt. den som inte däckar vid åtta får se...

5 kommentarer:

  1. Disa,du blir snyggare och snyggare för varje år.......
    Ser jag fel om jag känner igen Myes strumpor?

    SvaraRadera
  2. Fan vad du är snygg Disa!!! :D

    SvaraRadera
  3. åh tack :)

    jepp det är strumpbyxorna jag fick av dig anita :)de är fett snygga!

    SvaraRadera
  4. så jävla snygga ni är! i like! :)

    SvaraRadera

say it! (och vinn unika handarbeten!)