torsdag 16 februari 2012

UUÄÄÄHHHBLÄÄÄÄHHHH!!!!!!!!!!!!!!!

jag ligger på soffan och försöker skriva mitt pm. det går framåt men sådär. ungefär lika kul som att skita ut en cykel. och dessutom kommer en lärare läsa ungefär 80 arbeten på fem sidor styck. det gör det hela ännu mer meningslöst, för inte ens hon kommer bry sig. därför kör jag med metoden "ähvafanjagskarvarlitehäringenkommersäkertmärkadet".

jag har suttit inlåst i mitt hem och plågats med detta hela dagen, så nu tänkte jag att det var dags med
ännu lite mer masochism
.

en härlig mix av en äcklig tafsande person, en person med ytterst underutvecklad empatisk förmåga, LCHF-lobbyism och en programledare som spär på hela baletten. finn fem fel lixom.


Champagnelunch%20med%20bl.a.%20Katrin%20Zytomierska%20och%20T%C3%A4ppas%20Fogelberg

malou, sluta fråga täppas ifall han tycker katrin ser smalare ut, han är nämligen blind, coh dessutom är det ju så jävla fräscht att tjejer, oavsett sammanhang, ska få sitt utseende bedömt innan det riktiga samtalet får börja.

täppas, ditt jävla äckel, sluta tafsa på den andra gästen för att bedöma hennes utseende. du har ingen rätt i helvete att göra det bara för att du inte ser nåt, och ingen rätt i helvete heller att kommentera hur hon ser ut, oavsett hur hon ser ut.
att du kommenterar lchf's påverkan på miljön kompenserar ingenting.

tankesmedjan gjorde en fantastisk slakt av det hela. klicka här så kommer du dit!

och katrin, sluta att lobba för LCHF!!! och sluta vikthetsa i största allmänhet!!! vad är det för fel på er??? animaliska produkter tär fruktansvärt mycket på planeten och alla sorts köttätande innebär fruktansvärda lidanden för inblandade arter som inte är homo sapiens. eller jo, när aterosklerosen kommer smygande. tycker det räcker som argument och lägger här in en bild på vad du tänker äta till middag ikväll.



jag kräks litegrann och känner att jag vill spöa täppas med ett knippe morötter och servera hans tafsäckelhänder som middag till katrin zytomierska.
skärp er för fan!!!

1 kommentar:

say it! (och vinn unika handarbeten!)