måndag 20 februari 2012

nu tänker jag sova väldigt gott.

jag har haft en prima helg. lugn fredagkväll på ett jobb, spontant finbesök med bärs och andra trevligheter, melodikrysset och mys och najs klättring. uträttade två stordåd. jobbade lite mer, storfräsade på lindyhopkursen (det är ju så sjuukt kul att föra att jag börjar snurra runt folk av bara farten!) och avslutade det hela med stuvad spenat och klyftpotatis i ugn. så jävla värt!!!

i morse hade min cykel fryst fast i sig själv (alltså seriöst, kedjan var inte en kedja utan en solid enhet, däcken hade fryst fast i stänkskärmen och bromsarna i fälgarna. dålig stil!!!), vägen var hal som en ål och jag vas:ade sju r/t ischemi i endometriet. första dagen på sista praktiken - allmän förvirring (men det blir nog bra).
lugnade ner mig själv med att åka till urologen som jag iallafall känner till. tänkte att jag kan ju lika gärna gå i scrubs i 13 timmar istället för åtta.

imorrn ska jag klättra och diska.

puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)