tisdag 7 februari 2012

HEJ JAG HAR JOBBAT I SEXTON TIMMAR

för jag kom ju till jobbet kl 06.45 eftersom det stod A-tur i min kalender. ser till min fasa att jag inte står uppskriven förrän på kvällen på stora anslagstavlan över personalen. detmåstehablittnåfel.
frågar chefen.
"nej men du går ju kvällspass idag" säger hon.
(det händer tätt som oftast att jag dyker upp på jobb en gång för mycket, eller alldeles för tidigt till jobb, vilket ju är bättre än att komma försent eller inte alls) men det är ju ändå lite snopet när det händer.
sen säger hon att det ändå finns en sjuklucka så jag kan jobba hela dagen om jag vill.
oookejrå. nu är jag ju ändå där och cash is king.

och det blev helt bra. lagom mycket blod och slafs. fina fina ord och allmänt härj med emelie i köket. jag hade kul och allt gick bra.

nu är det onepiece och oboy som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)