onsdag 1 februari 2012

lindy


när jag precis flyttat till uppsala för över fem år sen lärde jag mig lite grunder i lindy hop och tyckte det var vansinnigt kul. sen dess har jag varje termin varje år tänkt att jag ska gå en nybörjarkurs i denna fantastiska dans. sen dess har jag även varje termin blivit uppslukad av endera spex eller klättring eller allt och ingenting samtidigt.

MEN NU FAN ÄRE DAGS!

nu när jag ändå har heltidplugg med c-uppsats, tre extrajobb och hårdtränar klättring över tio timmar i veckan tänkte jag att nu ska det bli av. typiskt mig.


min bästa lulu och jag har anmält oss till en nybörjarkurs. jag ska vara förare. det kommer bli phat, särskilt om vi inte har samma onepiece på oss samtidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)