söndag 1 januari 2012

bästa början på året.

halleleluja vilken fest det blev igår. självfallet missade jag tolvslaget eftersom jag tog mig en liten tupplur. men innan och efter det...ojojoj. alla var inihelvete snygga, vi käkade veg buffe, sjöng sånger och hade ett sexualupplysningsquiz.

sen ballade det hela ur... jag tänker bespara er detaljerna men ni kan ju föreställa er.
somnade klockan åtta på morgonen. vaknade klockan tolv mellan en tvättmaskin och en typ oljepanna. sen trampade jag i kattbajs.

nu håller jag på och packar inför fjällresan som avgår imorgon. tio galna norrlandsmänniskor i en fjällstuga i idre i en vecka. det här kommer bli satans roligt!!!

här är jag i jämtlandsfjällen för fyra år sen.

och här är värsta fina snön som fanns där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)