lördag 14 januari 2012

jag har aldrig varit så civiliserat klädd i hela mitt liv

tack till daniels frack.
idag höll jag i en fana när min gamla klass fick sina broscher och grejer och det hölls tal och alla satt och bölade. det var episkt. det går lixom inte riktigt att föreställa sig att de har tagit examen nu, jag är nästan glad att jag själv får vänta några månader till så jag hinner vänja mig vid tanken.
bli klar? jag? jag som inte ens har hunnit uppfinna snuset!
ha världens fetaste ansvar? jag som helst av allt springer runt innergården endast iklädd kolasås klockan 04.23 en tisdagmorgon.

jag började iallafall fundera på va jag själv ska ha på mig på min examen. när jag tog studenten hade jag en kostym jag sytt av ett turkost och olivgrönt tyg jag köpt på ikea. får se om det blir nåt i samma stil sen :P

nu ska jag kanske klättra lite, sen fira en polare som fyller år. efter det är det examensfest med de snyggaste syrrorna i stan
. hurra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)