fredag 13 januari 2012

hähä. jag vet nåt som inte ni vet. (jo solvind vet)

det är värst vad tiden går. det har vart en helt soft vecka. eller.. egentligen har det hänt en massa finfina saker och livet flyter på så jävla gött!!!
min partner in uppsats gjorde klart hela projektplanen när jag rumsade runt i pjäxor och onepiece så den här veckan har vart ledig. jag har vaknat upp i andra änden av stan, VAS:at 8 och vickat på tårna väldigt mycket och idkat någon slags brödbakningsfrenzy i mitt kära hem...


...och gått på långpromenad med dessa finosar + ior som inte kom med på bilden :)

linalainen, jonas och jag var o klättrade igår. jag kände mig ganska seg, kan bero på två dagars sömnbrist pga arbete, eller att jag inte klättrat så mycket på två veckor, men kul hade vi och stämningen var minst sagt rå men hjärtlig. nästa torsdag börjar jag jobba lite som prova på instruktör på stallet, det kommer bli fett kul!!!

nu har jag pysslat lite pyssel, bland annat sytt en påspåse till köket. alltså en sån som en her alla plastpåsar i, med ett hål längst ner så de går att få ut.
och så har jag grävt fram diaprojektorn och tittat på mina gamla bilder från indien 2005. hiskeligt länge sen!!!
här är en polare på ett berg vi gick upp på.

det var sjukt fint men hela vägen upp var täckt av jättelånga taggar, jättesmå taggar som fastnade överallt, jättestora spindlar och nästan inget vatten i vattenflaskan. tror det tog oss 5 timmar att gå upp på ett 700 meter högt berg. men det var det fan värt.


ikväll kommer min bästa frida hit för myskväll och imorrn kommer jag missa melodikrysset för då tar min kära gamla klass examen, jag ska stå där, lagom sentimental, iklädd frack och bära fana. det kommer bli fiiint.

puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)