tisdag 17 januari 2012

pedagogik alltså

ena stunden skriver jag att fan vad gött att ha en termin till i skolan. men rent praktiskt alltså...pedagogik...?

såhär var det igår på introföreläsningen: "aaa, ni ska skriva ett PM om det här (flummiga sociologiteorier jag har fett mycket fördomar om, reds. anm.), alltså inte ett sånt PM som ni brukar skriva, utan mera som ett ..PM" och "det är jätteintressant med tarmproblem"

hallå lixom, jag har inte tvingats göra överambitiösa skit-skrifter med fascistiska referenslistor i två och ett halvt år för att sitta i termin sex och ordbajsa helt utan regler!!!!!
hej jag är inte alls skolskadad.

nu vet jag inte riktigt om jag är seriös eller inte...klassen kommer bry sig mindre i det här än i något pm någonsin förut så det känns fett onödigt, men oxå skrämmande att vi helt plötsligt får skriva hur vi vill, och JAG reagerar NEGATIVT på det. herreminje.
men jag antar det är priset en får betala för att ändå ha studentlevernet i behåll :P

för övrigt känner jag för att gräva ner mig i en säng och sova i en vecka.

(och så tänker jag på min gamla klass som är/var så jävla grym och nu är de klara och det är så jävla ballt) JAG VILL OXÅ!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)