söndag 7 februari 2010

sakerna som gick fel

  1. jag häller ut ovanligt många mängder väldigt varmt vatten över mig själv. på samma sätt fler gånger för att jag jobbar så snabbt att jag inte hinner tänka på orsak --> verkan.
  2. jag får jätteröda ögon och det svider av mina fina silvriga galet långa lösögonfransar
  3. jag hade från början visst inte fattat att jag skulle ju diska disk som en fest för över 70 pers producerar, alltså: jag kom, jag såg diskberget, jag gav upp hoppet om att festa natten lång, jag som hade en sjukt snygg nytillverkad paljettoverall. shit vad folk missade ett potentiellt hångel. hånglet stod och diskade hela kvällen.
  4. det lyckas pysa ut en halv hårsprayflaska i min väska på vägen hem, och jag är för trött för att fatta att pyset jag går och dras med är just kemikalieläckage - så min kamera blir typ dränkt. jag har roat mig halv fyra på morgonen med att skruva isär den och försöka övertala objektivet att funka, men jag tvivlar på det. hoppas minneskortet funkar iallafall. (nån som har en kamera på lut?)
  5. även halva min plånbok och det lilla djuret som hänger med min mobil blev dränkta
kuuul! fyra av fem toast, kanonkul!
(fast det var ganska najs också. jag var skitfräsig. och jag uppviglade gäster att gå och samla slattar till mig. här ska inget slängas åt komposten inte)

god natt

1 kommentar:

say it! (och vinn unika handarbeten!)