måndag 8 februari 2010

.en ska inte döma blobbfisken efter slemmet



  1. tänk att du tar farbror farfarn i the texas chainsaw massacre, smörjer in han med slem/olja eller liknande och sen vänder han upp och ner och ritar ögon på hans haka och håller för resten av ansiktet. då blir det den här, som magdalena skulle sagt, allmänt sladdrig i sitt genomförande.
    frågan är bara varför en i hela fridens namn skulle vilja göra det med farfarn i den filmen.
  2. den har tydliga tecken på cushings sjukdom (typiskt dåligt)
  3. observera slemmet/snoret/dreglet i mungipan. jag vill inte veta vad det är.. uuh
  4. näsan hänger ner nedanför munnen, drygt om den har dålig andedräkt nån dag, och vissa saker (punkt 3) tyder ju på att den har eftersatt munhygien, vilket även kan leda till meningit och benröta i kraniet (typiskt dåligt igen)
  5. jag tänker såhär att hur gör den här fisken när den ska ragga? när den ska på anställningsintervju?


    och vad jobbigt att gå runt och vara en halvdöd motorsågsmassakrerare som dessutom är vänd upp och ner och insmord i slajm.
    men vem är jag att döma, jag hoppas det gör den lycklig
    .
    (och jag har verkligen ingenting emot slem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)