måndag 8 februari 2010

its aliiiive!!!!!!!!!!!!!!!!!

oookej.
förra inlägget kommer jag knappt ihåg att jag skrev, men det var ju bra att jag skrev det för annars skulle jag ju inte kunnat påminnas om hur misärigt det var. om nu det skulle vara nåt att ha.

i allafall, sakernas ordning iordningställdes. min kamera lever igen. efter att jag skruvat isär den med en mycket mycket liten skruvmejsel (och hittat diverse kretskort och en hel del damm och grus medsmugglat från canada), bestämde den sig helt enkelt för att använda sitt förnuft och bete sig som kameror brukar. jag tackar mina fotoskills, vilka i detta fall är totalt orelevanta, för detta mirakel.
jag gick ju inte fotoprogrammet på gymnasiet för ingenting, och vad ska jag annars ha en mycket mycket liten skruvmejsel till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)