onsdag 10 februari 2010

dagens fisk:


red lipped batfish

"hej, jag är en fisk, jag lovar. jag kan väl inte hjälpa att jag ser ut som en tillplattad tekanna? det är ju faktiskt störtcoolt att jag har modifierade fenor som jag kan gå med på botten, eller simma (hjälpligt) om jag hellre vill det. jag gör mitt bästa för att piffa upp min mediokra uppsyn och spännande form med ett illrött partylipstick, men folk och andra fiskar skrattar ändå åt mig. ytliga jävlar, om ni bara visste hur cool jag är och hur mycket jag får hångla med den här utstyrseln!!! visst, jag är rätt käz på att simma, vilket ju kan te sig ironiskt med tanke på att jag är en fisk, men jag är grym på att leta efter gratis mat på havsbotten. typ mollusker och sådant smaskigt. ring mig om du är sugen på lite rajtan tajtan ;)
ps. jag kan dansa också"

1 kommentar:

  1. FAN vilken fin fisk! Bäst hittills! :D Lite som mig ju.. Tänker främst på:P.S. Jag kan dansa också/Jag gör mitt bästa för att piffa upp min spännande form med ett illrött partylipstick! :D Hahaha. Inspiration superstation! :D

    SvaraRadera

say it! (och vinn unika handarbeten!)