onsdag 19 oktober 2011

uppdatering av hårstudien

uppdatering nr 1:
jag saknar det redan.
stubben killar och sticks
jag har inte fått ragg.


uppdatering nr 2:

jag saknar det fortfarande. det känns lixom inte riktigt som min armhåla. dessutom är det här med att raka sig varje gång en duschar en sak jag inte riktigt tycker är värd att komma ihåg.

stubben killar och sticks fortfarande - inte så mycket som jag trodde eller som min favoritylletröja, men ändå mer än den fina lilla busken på höger sida.

jag kommer på mig själv med att gå runt och tänka att vad ska folk tro när de ser mig med rakad armhåla, de lär ju bli helt chockade över detta!!!

jag nämner inga namn, men en viss person sade sig inte alls ha tänkt på vilken sida som var snyggast och det gick ju bra ändå :p

jag undrar om det verkligen är värt att fortsätta med det här fram till nyår alltså.

2 kommentarer:

  1. Jag är ju en periodrakare. Så jag känner att jag liksom inte riktigt kan ge mig in i den här diskussionen. När jag inte rakar mig, så tänker jag att jag luktar så jedra mycket svett. hur mycket jag än duschar. Men när jag har rakat mig, då ba: "åh, jag luktar ju inget svett alls". Men jag menar, jag svettas väl om ben, rygg, armar och huvud också? Men där luktar jag visst inte, trots att jag inte rakar.
    Känner du en svettdoftskillnad?

    SvaraRadera
  2. det har jag ju inte tagit upp alls kommer jag ju på nu, det här med svettdoften!

    men jag tycker inte att det är nån större skillnad, sen vet jag inte om det beror på att jag inte har en så stinkig lukt, eller om jag helt enkelt har normaliserat mig själv till att inte bry mig...jag kan ju inte påstå att jag duschar varje dag lixom...
    men jag får börja sniffa lite mer i de olika armhålorna och utvärdera detta!!!

    SvaraRadera

say it! (och vinn unika handarbeten!)