onsdag 19 oktober 2011

hepp!

igår repklättrade vi på stallet- så jävla värt!
hänga runt högt och lågt bland en massa klättergrepp som förhållandevis ofta ser ut som olika sorters könsorgan - med folk som börjar utbrista olika sorters stön när de sträcker sig efter grepp, få finfina blåmärken (jag är fett nära att lägga upp en bild på mitt oerhört klädsamma blåmärke över halva axeln men tänker att jag avstår så länge så att denna blogg inte blir min egen klubb för inbördes beundran över olika skador) och snacka skit med peppande folk som har sjukt fina vener på underarmarna.

jag hade tänkt gå och klättra lite idag med, men jag måste stämma om pianot och måla om i köket a.k.a plocka mangold och leta efter vetenskapliga artiklar om smärtlindring (i pubmed som har allvarliga attitydproblem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)