lördag 29 oktober 2011


jag har hittat min favoritklänning (min faster jublar!) efter hundra svåra år av favoritklänningslöshet. nu (och innan) är jag fruktansvärt snygg (och ser allmänt svår ut), ska dricka ur min öl, avsluta min egna lilla förfest och cykla till en fest. jag kommer känna ca tre personer av 60.

det kommer nog bli nåt av den här kvällen ändå.
jag har varit lagom bitter en stor del av dagen, tjutit halva och ägnat resten åt alla distraktionsåtgärder jag kunnat hitta. och ger härmed VÄRLDENS STÖRSTA PUSS till loulou. för tillfället besitter jag någon form av sinnesro så jag borde bara lämna lägenheten och spotify innan min hjärna får nåt annat för sig.

btw: är det ett tecken på att en borde klippa håret när en fastnar med håret mellan ett klättergrepp och handen, varpå hårbotten säger "frrrrt" och en tuss hår hänger kvar från ens hand efteråt?

och apropå hårtuss. hårtussen under min arm FTW!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)