fredag 12 augusti 2011

the shit

jag kommer till klätterstället halv åtta och är fortfarande fruktansvärt bakfull r/t den klassiska jag ska bara ta EN öl, men det hela slutar klockan sex på morgonen. ochsåvidare.

och jag har ju inte sovit ordentligt sen jag flyttade in här. inte heller klättrat på två veckor.

och vad gör jag - nailar en sjua med överhäng som jag kämpat med i ett halvår. hänger runt där som någon slags apa och får kommentaren "fan vilka starka fingrar du måste ha" av någon slags klätterguru som hänger där.

tack för det. jag och kuken firade med containerdyk och pannkakor.

1 kommentar:

  1. fan vad du är grym disa! och sen är du uppe och bloggar klockan sex på morgonen istället för att sova?
    ps. när vinner man de unika handarbetena? :P

    SvaraRadera

say it! (och vinn unika handarbeten!)