onsdag 27 augusti 2008

Jag har blivit utmanad

av ingen mindre än nakenstickaren

Fem saker som finns på min ATT-GÖRA-IDAG-LISTA:
Imorgon ska jag:

  1. Råplugga naturkunskap B
  2. Göra minst 60 armhävningar
  3. Springa en sväng
  4. mata katten med getmese
  5. spela elgitarr


Vad gjorde du för 10 år sedan?

  1. 1998, då var jag tretton. Då brukade jag sitta till ett på natten och prata på ICQ. måste gått i åttan, då brukade jag roa mig med att sno pennor i olåsta klassrum och bli inlåst i elevskåp.
  2. vad gör man mer när man är tretton...öhh..läste frida?


Ställen jag bott på?

  1. Tegelvilla med grön tygtapet i trappen i Östersund
  2. En liten tvåa på sturegatan i Falun
  3. Radhusvilla med körsbärsträd, Slätta, Falun
  4. Stort gult hus med 28658234 rum och spöken i Korsnäs, Falun
  5. Delat 10kvm rum i hus E, även kallat fishuset på Biskops-Arnö
  6. Ett rum med utsikt över atlanten på Skottlands västligaste västsida
  7. Folkabuss, uppe i taktältet där det drog som fan, Skottland - Toulouse, Frankrike
  8. Empans fina sommarstuga, även kallad Busken med kor runtomkring och grötfrukost ute på trappen, Hobborn, Falun
  9. 4:a delad på fyra även kallad Lhasa, Flogsta, Uppsala
  10. Kollektivet liten Tuva, Ekeby, Uppsala
  11. Diverse tält runtomkring i Skottland, diverse olika hostels i indien, diverse platser mellan falun och helsingborg, diverse platser mellan Nikkaluokta och Östersund, diverse olika mer eller mindre kalla och stora rum i spanien.

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?

  1. Lyxa lite, för mig och för andra
  2. Se till så att ingen jag känner har csnlån kvar att betala tillbaka, eller andra lån för den delen
  3. rädda människor, djur och miljön på olika vis.
  4. köpa upp alla dumma företag i världne och lägga ner dem
  5. köpa en rymdraket och skicka ut bush och diverse andra halvsulade töntar i yttre rymden på evighetssemester

Regler: Svara på alla frågor.Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar! Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört. Lycka till!

Jag utmanar:
krimin
frida

sofie
lisa
anna

1 kommentar:

say it! (och vinn unika handarbeten!)