torsdag 22 mars 2012

shorts!!!! :)


jag hade shortspremiär igår, och idag hade jag solkrämspremiär. vet inte om solen är såå stark just nu egentligen så jag skyller på att jag i största allmänhet beter mig vuxet så mitt överjag smetar på solfaktor av bara farten. iallafall fick det mig att lukta som på nya zeeland (a.k.a. landet utan ozonskikt), eftersom det var samma solkräm som jag hade där. mycket trevligt.
såhär såg jag ut när jag var där, för exakt ett år sen (efter att ha färgat håret med henna av okänd art och felstavad nyans "mogney")

dagen idag har varit väldigt trevlig. jag och sofia har gjort tre intervjuer som gick riktigt bra (vi skriver uppsats inbillar vi oss), och suttit i solen och pratat strunt. sen har jag hängt med ett gäng niondeklassare som skulle klättra på sitt elevens val (eller dom hängde, jag säkrade...). efter det körde jag, jonna och malin ett fyspass som hette challenge. typ cirkelträning. sjukt mycket upphopp och lagom sladdriga benmuskler. jag kände mig förvånansvärt fräsch efter passet (ville inte spy/amputera alla kroppsdelar/självdö) och ser fram emot kommande träningsvärk. sen klättrade vi lite oxå, kan ju inte låta bli. men bara mysklättring idag. mina nya skor kills me, mina fötter måste vart kalla och små när jag provade dom. askungens styvsyrror skulle tyckt de här var rena mystofflorna.
vänta jag ska ta ett kort...



observera mängden tå som måste knölas ihop för att få på sig dom här.
ja, klätterskor ska vara sjukt tajta. och jag tror att jag klättrar så pass bra i dom för att jag inte har lust att hänga och tramsa på väggen med skor som äter mina fötter, lika bra att ta sig upp lixom, så jag kan få komma ner och ta av dom.

jaja, nu ska jag transkribera intervjuer. det kommer bli fantastiskt tråkig. gå nu och gör nåt kul, du som kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)