onsdag 28 mars 2012

gudrun och grejer

min munkjacka luktar fortfarande rök från lördagens korvgrillning, jag har fortfarande rivsår på benen av helgens springa-nakna-runt-huset-klockan-sex-på-morgonen-när-vi-fortfarande-festar-session och jag har fått ett väldigt fint halsband.

nu är det dock onsdag och kontrasten är total med heldags C-uppsatsskrivning (som iofs består av 30% drömmande, 30% kaffedrickande, 20% förvirring och 10% ordbajsande). och mitt i alltihop sitter gudrun schyman, som jag så absolut måste gå fram och starstrucka mig med. så jäkla grym person alltså!!! såg ett föredrag av henne ikväll och har aldrig sett nån go bananas på en whiteboard som hon. för att inte tala om hennes klockrena retorik.
oj oj vad det händer grejer.

och på fredag kommer mamma och hälsar på, på måndag kommer erik hem från japan, på torsdag åker jag till frankrike och det ser ut som valfritt djungeldagis här hemma. jag tänker såhär att det finns viktigare saker i mitt liv just nu än att städa för andra, dessutom är stökighet bara en himla bra anledning att gå ut och göra roliga saker.

amendåså det var bara det jag ville säga. och så lite pirr i alltihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)