tisdag 6 mars 2012

HERREGUD VAD JAG HAR FÖRDOMAR MOT GYMKILLAR!

jag ser dom ganska ofta när jag är och klättrar. de sitter där vid sina maskiner och pressar och stönar, har enorma halsvener och biceps, men ser ut att ha för jävla tråkigt. och jag tänker att är det några fördomar jag vill spä på så är det ju dem om den stereotypa gymkillen. (det är nog han som har mest fördomar om en sån som jag oxå)
han sitter där i en spännig tröja, pumpar muskler med en narcissistisk blick på sig själv i spegeln. han har en strikt träningsschema och fanatisk koll på hur många gram proteindryck han får i sig. och han spenderar så mycket tid med sin egen narcissism att han prioriterar bort sånt här som kan inverka bra på den sociala kompetensen och allmänbildningen. det var ju surt för han, för när han går ut på klubb med sina bästisar biceps och triceps och raggar och tror att alla hans timmar i gymmet ska ge utdelning bara han posar lite snyggt får stackarn ju aldrig napp. han har ju ingenting att komma med i fråga om sociala skills eller humor eller sprallighet. deppigt hörrö!!

ja och du har också fördomar om folk så kom inte och klaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)