onsdag 28 januari 2009

livet

jag lever i en blandning av gastroenterit (lyckligtvis enbart teoretisk) och fuldans, nej väldigt fin dans på snärkes dansgolv. jag trodde jag hade blivit tråkig och slutat dansa. tur att jag blev räddad, det är ju det roligaste som finns :)
särskilt på snärkes!
till det kan vi blanda i lite, eller väldigt mycket (containern är stor) yoghurt av olika sorter, plättar, senapspulver, punch-ädelost, mystiska desserter i plastformar innehållande 38 ingredienser.

och varför inte pensionärernas ungdomsförbund, APA-referenssystem, dissande av kaffe för 11 kronor på BMC, tabataövningar (20 sekunders helvetesjobbigt träna, 10 sek vila om och om igen i fyra minuter), min fantastiska stickade tantväst.
plötsliga minnesfragment av galna nollefester som kommer upp mitt i natten mitt i stadsskogen, plus att ingen vill erkänna att vad som just återfunnits i minnet verkligen har hänt.
det är rätt soft :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)