fredag 30 januari 2009

en sån här lista va #7

en får bara använda ett ord och inte tänka länge alls (bäddat för freudian slips. vi får se vad det blir)
1. Var är din mobiltelefon? vetnt
2. Var är din äkta hälft? i cykelgaraget
3. Ditt hår? kort
4. Din mamma? långhårig
5. Din pappa? söt
6. Det bästa du vet? gratis mat
7. Din dröm inatt? konstig
8. Din dröm/ditt mål? galenskap
9. Rummet du är i? mitt
10. Din hobby? onanera
11. Din skräck? ALS
12. Var vill du vara om 6 år? överallt
13. Var var du igår kväll? ute
14. Vad du inte är? blondinbella
15. En sak du önskar dig? sked
16. Var du växte upp? falun
19. Det sista du gjorde? åt majonnäs
20. Dina kläder? ingådda
21. Din TV? inte
22. Ditt/dina husdjur? flamingosar
23. Din dator? pimpad
24. Ditt humör? rastlös
25. Saknar någon? ja
26. Din bil? pyttsan
27. Något du inte har på dig? chokladsås
28. Favoritaffär? containrar
29. Din sommar? sweet
30. Älskar någon? ja
31. Favoritfärg? alla
32. När skrattade du senast? idag
33. När grät du senast? sista dagen i spanien

åh jag älskar såna här egocentriska listor, om det är nån som har något likande (och därtill gillar att läsa mina avslöjanden), mottages dessa med stor tacksamhet!

2 kommentarer:

  1. men disa, din favvohobby är väl inte att onanera.. jag trodde du bara somnade då. eller nåt. hahahi!

    SvaraRadera
  2. jag slocknar ju både här och där så fort jag lagt mig ner, men mellan varven får en se till att ha lite roligt oxå :)

    SvaraRadera

say it! (och vinn unika handarbeten!)