söndag 25 januari 2009


jag hittade en tub chokladsås i min tantväska i morse. det är blodiga blåsor under mina fötter. jag har grå hårspray som sitter fast i håret. det här kan inte vara hälsosamt.

nollningen är över. den avslutades med en gemytlig PRO-fest (om gemytlig menar att alla är fullständigt galna, i princip alla dragar, folk dricker vin ur kateterpåsar och har mystiska artificiella bröst som sitter lite varstans i midjehöjd)

imorrn börjar plugget på riktigt, den krassa verkligheten, som kommer bli sjukt kul, tills dess ska jag jobba(stående. aj) och försöka reparera min stackars hjärna och lever.

3 kommentarer:

  1. Klockren utstyrsel Disa! //Lisa

    SvaraRadera
  2. Haha, den outfiten kan du ju börja med istället för de trasiga lappade byxorna raring ;-) Tänk att se dig ranta runt på stan i kjol å kofta!! *asg*
    (bara för det så kommer du väl in i butiken klädd så en vacker dag) hehe

    Kul att ses i lördags!!
    *krma*

    SvaraRadera

say it! (och vinn unika handarbeten!)