torsdag 14 februari 2008

yo. jag ar i geneve, darav utblivna prickar over bokstaver.
forra fredagen borjade jag aka fran min utflippade, men ack sa kara, bror soderover.stannade i gierle utanfor antwerpen o halsade pa pappas polare, sen snabbtag till paris, vilket var lagom romantiskt. vidare till geneve. hittade forst inte till squaten, men den fanns.
att traffa jesus igen ar soft, men lite skumt. ibland ar jag bara for sentimental.
har ar det sjukt mycket folk och typ lika manga hundar och vi raidar varje kvall, fondue-ost, vegeburgare, chokladkakor, you name it.
jag vet inte riktigt vad som hander i framtiden...men det ar soft har. inte for att jag fattar sa bra franska, men folket har ar softa :)

puss fran versoix (fororten med squaten)

1 kommentar:

say it! (och vinn unika handarbeten!)