torsdag 31 januari 2008

bror mins blogg


det här är min bror. han har den absolut galnaste hjärna man kan tänka sig, men vid sidan av galenskaperna finns oxå en helvetes kunskap om typ allt. speciellt fiskar. han satt lixom alltid och läste böcker om dem när vi var små, sen skrämde han mig och sa att trilobiters favoritmat är små femåriga tjejer med långt ljust hår. de dog ju ut för tre miljarder ås sen, men jag fick dödsångest ändå. trots allt skriver han en sjukt bra blogg med massa serier o ibland lite sagor i.

krimin.blogspot.com eller kolla till höger in tha blogroll (var det så det hette?)

bilden är tagen strax innan jag råkade ge honom en rak vänster mitt på näsan. följden blev att brodern låg blödande på mitt badrumsgolv och förbannade all världens trilobiter för att de inte dog ut några miljarder år senare.

1 kommentar:

say it! (och vinn unika handarbeten!)