onsdag 18 juli 2012

jag tog en tur till stugan...


 ...där fanns det trollsländor som käkade getingar...

...vi gjorde surdegschapati på muurikkan...

 ...tog en cykeltur till torsåker och köpte glass...

 ...stoppade glasspinnarna i näsan...

 ...plockade massvis med smultron... 
(ang plåstret, hacka inte dig själv i handen med en polygrip. eller jo förresten gör det. jag började skratta hysteriskt och fick möjlighet att göra en empirisk studie av groblad som sårläkningsstrategi (de ligger under plåstret, fett bra grej!)



...sen for jag hem och drack öl med dessa gosefikon...

...vi hittade en igelkott som scavengade bland matresterna (a.k.a mig i igelkottsformat)...


minisemester FTW!!!

1 kommentar:

  1. Igelkotten! Men finaste bilden var faktiskt trollsländan, även om Elina och jag kommer på en stark andraplats :D

    SvaraRadera

say it! (och vinn unika handarbeten!)