torsdag 5 april 2012

SACRE COEUR, UNE BAGUETTEE!!!!


imorrn far vi till frankrike!!! jag vet inte vad jag ser fram emot mest: tälta, hänga med riktigt goa människor eller klättra. typ de bästa sakerna jag vet.
det här blir första riktiga klättersemestern sen jag blev frälst den där dagen i squamish i canada (där bilden är ifrån). det vore fett att åka tillbaka dit nån gång och se vad jag tycker om samma klippa då :)

nu är klockan kvart i ett. jag ska upp kl sex imorrn och fortsätta skriva c-uppsats innan vi åker till arlanda. jag gillar att sitta uppe typ hela natten innan jag ska resa bort. det är nog lite samma som med soluppgångar, ingen annan är uppe, nåt stort ska snart hända och där sitter en och allt känns litelite episkt.

erik väckte mig sju i morse. han sa "nu är klockan sju, upp med dig din frikadell". jag svarade tydligen att jag precis drömde att ett mongo försökte påstå att jag var en frikadell och vägrade gå upp. somnade om, master-of-snoozade och myste tills han sa åt mig på skarpen halv tolv(!!!).
skillnaden är hårfin mellan karaktärsbrist och hedonism.


imorrn befarar jag betydligt kraftfullare väckningsstrategier än liknelser med köttbullar.

ses om en vecka, då med ännu fler fashionabla klätterbilder!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)