tisdag 3 april 2012

MADRUGADA


cyklade till jobbet idag med sjukt fin soluppgång, gött att matcha cykelturen med jorderns axels lutning mot solen osv osv etc etc. jag gillar soluppgångar alltså. och de riktigt tidiga morgnar de medför. det är som ingen annan ute så en har världen för sig själv. och allt har pastellfärger.

och så kom jag till jobbet och tog en miljard blodprover och en massa annat kul och drack en massa kaffe.
när jag kom ut till min cykel klockan fyra stod en fin gammal kursare vid cykelstället, vi började snacka och rätt var det var dök en annan upp och vi stod där i eftermiddagssolen och tjötade i en timme. det var väldigt kul men väldigt kallt.

nu har jag packat en del inför frankrike. det kommer kanske bli väldigt blött och kallt, men lätt väldigt kul. på torsdag åker vi. asskönt folk, klättring och tältning. och lite kaffe på det. HURRA!!!

PUSS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)