måndag 2 april 2012

high times!!

min fina mamma var här i helgen. det var mycket mysigt. vi löste melodikrysset, planterade om blommor, var på konstutställning och åt frukost med matchande solskärmar till fleecejackan. hon är fin min mamma!!!

igår hjälpte jag en polare hämta en bil i stockholm, körde hem mitt i natten, lyssnade på pearl jam på högsta volym och kände mig oerhört cool. när jag kom innanför dörrn ett på natten står två gigantiska kängor i hallen. ERIK HADE ÄNLTLIGEN KOMMIT HEM FRÅN JAPAN!!!!!! fasen vad glad jag blev, det blev kramkalas big time, och vi började på en gång snacka om alla grejer vi ska göra ihop i vår. odla sjukt mycket skit, sova i fågeltornet, greja i fotolabbet och baka surdegsbröd. LÖÖÖÖÖV!!!!!

idag har jag ägnat mig åt prokrastinering av både hemtenta och c-uppsats, istället gjort en miljard situps, tagit TBE-vaccin och hängt med katten.

och så gick vi såklart till soprummet, hittade en finfin lampa (med TRÄKULOR på sladden!!!) att ha i vardagsrummet + lite annat jox. hittills har det hängt en lampstomme klädd med spindelväv i taket men nu ser det äntligen ut som ett civiliserat vardagsrum, förutom att det finns noll plats på matbordet, för där bor tio pumpor, fett många ärtplantor, tomater och solrosor och ungefär 73% av jordens resterande växtlighet. men jag sitter gärna i soffan och käkar frulle.

nu ska jag packa lite inför frankrike - på torsdag far vi. imorrn ska jag jobba, det blir kuuuul! (kan jag inte få börja jobba som sjuksyrra nuuu eller???)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)