lördag 20 mars 2010

i hate days like this

om jag jämför med mitt det ska va gött att leva- inlägg är det egentligen ingenting som förändrats. ändå har allting sugit idag.

jag hatar att vakna med en klump i magen.
mensvärk suger.
kärlek gör ont ibland.
jag är en fantastisk människa men jag räcker inte hur långt som helst.

för några nätter sen drömde jag att jag bodde i huset vi först flyttade till i falun. jag hade bråttom på morgonen oh rusade iväg. sen kom jag på att jag glömt låsa dörrn. kommer hem, alla dörrar är öppna i hela huset och det står en kastrull potatis och kokar för fullt på spisen.
alltså, alla dörrar är öppna för vem som helst att gå in och ta vad som helst, och sen kommer det koka torrt och hela huset brinna ner.
hus/hem symboliserar en själv i ens drömmar har jag lärt mig av en hippie i canada.

jag vet det blir bra sen.

2 kommentarer:

  1. Livet leker och Livet suger.
    Det ÄR Livet!
    Du är "Good enough"och lite till,det räcker!!!

    SvaraRadera
  2. Det ordnar sig. Du är bäst!
    Kram

    SvaraRadera

say it! (och vinn unika handarbeten!)