onsdag 19 augusti 2009

utan snus i (snart) tio veckor (semesterteaser #2)



inte for att jag brukar snusa sadar jattemycket, men anda.

om exakt en vecka kommer jag hem. skitkonstigt. jag bade vill och vill inte alls.

(och jag har ju inte bloggat pa hur lange som helst sa jag har for tillfallet en smarre blackout i bloggkonsten (for karleksbrev ar ju inte riktigt samma sak) och jag undrar i mitt stilla sinne om nagon ens laser den har bloggen langre. gor ni det?)

for att locka folk tillbaka (och for att jag pa nat vis ska veta var jag ska borja nar ni kommer fraga hur det var i canada) kan jag erbjuda en fin sortering av foljande historier:

* hur jag hamnade pa en halvnaken fest mitt i bergen
* nar jag hade en close encounter med en stor maskin pa ett ganska laskigt vis
* nar jag efter intag av *piip* lurade upp jesus pa en bergstopp
* hur ett pyjamasparty med en fyraaring gar till

eller nat i den stilen (det finns typ tusen till)

vidare kan jag forsoka upplysa er om antalet kilo lort som fastnar under naglar och i haret och pa manga andra stallen nar en envisas med top soil, fjordhastar och hippies. lort som sedermera kommer importeras till sverige och saljas som souvenir for ett rigorost hektopris.

pa torsdag borjar jag fara hem genom att aka till nelson, talta i en just nu okand manniskas tradgard, bila med denna okanda manniska till vancouver, ata pizza med en enhjulande van, aka greyhoundbuss till seattle och forhoppningsvis sova hela flygresan.
hemkomsten ar beraknad den 25 agusti klockan elva.
ta det bara inte personligt om du ringer mellan typ 12 den 25:e och 12 den 28:e agusti och jag inte ar sadar jatte-telefonpratigsocial. jag kommer ha finbesok av en brat fran danderyd och du skulle heller inte vilja prata med nan annan om denna brat skulle aka till thailand i ett halvar efter tre dagar hemma.

nej nu far det racka, en ska inte ta ut sig alldeles.

taklagsfest ska ni ha, och valkammad utter!

4 kommentarer:

  1. Klart jag läser bloggen! Och jag är jävligt spänd på att höra allt du varit med om! Bara för att just du är du så är det väl helt makalösa grejjur kan man tänka. Kommer du ens att vara med lite på nollningen? Jag saknar dig ska du veta. Iaf har vi köpt lägenhet nu, så nu är det dags att du får komma och hälsa på mig, äntligen! Oh yeah! Hoppas att du har det bra, vi syns snart min vän!

    SvaraRadera
  2. och jag läser med. ofcourse! :)

    SvaraRadera
  3. ah, vad najs att ni fortfarande laser aven om jag inte skrivar knappt nat :)

    nepp det blir nog ingen nollning for mig i ar, men vi ses ju garanterat sen och jag vill jattegarna halsa pa hos dig!!!!

    puss!

    SvaraRadera
  4. Oh yeah, låter underbart. Gud vilken fin bild förresten! :D Vi syns, det ska bli så najs! :D

    SvaraRadera

say it! (och vinn unika handarbeten!)